MedicoVet

System pracy Lecznicy Weterynaryjnej

MediCovet Baner 100x100cm zmiana loga 

Pracujemy codziennie, 7 dni w tygodniu, dni powszednie, niedziele i święta!

 

Lekarze przyjmują pacjentów na miejscu w systemie zmianowym

 

 

Poniedziałek - Piątek w godzinach 8:00 - 20:00

Sobota w godzinach 8:00 - 15:00

Niedziela i Święta w godzinach 9:00 - 13:00

 

Szanowni Państwo, Lecznica Weterynaryjna poza godzinami otwarcia nie przyjmuje pacjentów.

 

System wcześniejszego uzgadniania terminu wizyt

 

System wcześniejszego uzgadniania terminu wizyt w recepcji, osobiście lub telefonicznie został przyjęty, aby usprawnić pracę lekarzy. Pacjenci umówieni (w miarę możliwości) przyjmowani są zgodnie z terminarzem. Oczywiście przyjmiemy też pacjentów nie umówionych, ale może wiązać się to z oczekiwaniem.

 

Pacjenci w przypadkach zagrożenia życia przyjmowani są poza kolejnością, natychmiast.

 

Badania diagnostyczne

 

RTG, USG, EKG, badania laboratoryjne krwi, moczu, kału, zeskrobiny, posiewy, badania genetyczne, toksykologiczne - większość tych badań wykonujemy w naszej Lecznicy lub zlecamy instytucjom partnerskim

 

Wizyty domowe

 

Wizyty domowe ograniczyliśmy do profilaktyki i leczenia paliatywnego (szczepienia i wizyty kontrolne po rozpoczętym leczeniu w Lecznicy zwierząt nieuleczalnie chorych), ponieważ rzetelne możliwości diagnostyczne i terapeutyczne takich interwencji są technicznie niemożliwe.

 

Recepcja i płatności

 

Po przybyciu pacjenta w recepcji  założymy komputerową kartotekę, zarejestrujemy wizytę, oraz skasujemy opłatę za usługę weterynaryjną wykonaną w Lecznicy. Dla Państwa wygody akceptujemy płatności gotówkowe, oraz kartami: Visa, Visa Elektron, Mastercard, Mastercard Electronic, Maestro, natomiast w żadnym wypadku nie akceptujemy płatności ratalnej, oraz terminowej.

 

Kontakt i porady

 

W razie jakichkolwiek wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt z recepcją. Postaramy się udzielić Państwu wszelkich informacji lub skierujemy do odpowiedniej osoby w Lecznicy. Nie praktykujemy udzielania porad lekarskich przez telefon, chyba, że dotyczą one aktualnie prowadzonego leczenia w Lecznicy.